piątek, 5 października 2012

Faszerowana papryka.

"Smukłymi pal­ca­mi gra­bisz liście zeszłorocznej je­sieni mając nadzieję, że pod ni­mi znaj­dziesz zeszłoroczne lato... "
Ja nie szukam wspomnień, lata. Raczej spokoju i harmonii.
A dzisiaj wyjątkowo szukam siebie.

Moje jesienne koncepcje- czyli leniwe gotowanie.
Dzisiaj przedstawiam bardzo szybki pomysł na faszerowaną paprykę.




Potrzebujemy:

- paprykę, ilość jest kwestią naszego apetytu
Farsz:
- 200g ugotowanego ryżu, ja użyłam brązowego ;)
- 2 małe szalotki
- 2 ząbki czosnku
- 200 g pokrojonych pieczarek
- 1 małą, startą cukinię
- odrobina gałki muszkatołowej
- jedna łyż. wędzonej papryki
- 1 łyż. suszonej bazylii
- parmezan do posypania
- sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:

Wszystkie składniki łączymy w jednym garnku i gotujemy ok 5-10- do momentu, gdy pieczarki i cukinia zbrązowieją.

Farsz przekładamy do  przygotowanej papryki, posypujemy parmezanem i opiekamy
20 min w 180C.

Smacznego.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz