piątek, 4 maja 2012

Dawaj więcej.Oczekuj mniej.

1. Uwolnij serce od nienawiści

2. Uwolnij myśli od wiecznego zamartwiania się

3. Żyj prosto

4. Dawaj więcej

5. Oczekuj mniej

To wskazówki, które znalazłam kiedyś w opowiastce o ośle na stronie Jeffa Bridgesa. W odpowiedzi na mail słuchacza:

"Dzisiaj rano przed godziną szóstą podała Pani pięć punktów które są zasadami postępowania w życiu. Po wysłuchaniu pierwszych dotarło do mnie że to ważne. Byłem chwilę po budziku i zapamiętałem tylko ostatnią, tą o tym żeby nie oczekiwać zbyt wiele od otoczenia. Czy mogę prosić o wskazanie miejsca gdzie znajdę wszystkie punkty, które są bardzo mądre i do powtarzania innym , a na pewno moim dzieciom."

1 komentarz:

  1. Pięknie piszesz! Wspaniały blog - cieszę się, że tu trafiłam!
    A zdjęcia z posta poniżej po prostu zachwycające!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń